Saturday, December 19, 2009

Menghitung Hari




Kadang ada perkara yang kita boleh luahkan pada seseorang melalui tulisan tetapi amat payah untuk kita lafazkan dengan lisan
Kadang ada perkara yang mampu untuk kita nyatakan dengan lisan tetapi amat sukar untuk kita zahirkan dengan perbuatan
Diserang sakit CINTA, RINDU, KASIH dengan MEREKA~
Terima kasih Allah kerana menganugerahkan rasa sakit kerana jatuh CINTA, RINDU dan KASIH ini.
Tidak lain dan bukan sebagai penguat jiwa yang lemah, sebagai pengukuh kasih sesama kami, sebagai tarbiyah buat hambaMu ini betapa besar dan nikmanya CINTA kerana ALLAH.
-Salam Maah Hijrah 1431H...moga tahun menjadi lebih baik bersama-sama azam baru yang terbaik~
p/s: homesick again and again...T_T

6 comments:

narnil said...

ngeee.....
mek tnya i, nape awk asek homsik aja..hahaha(respon i)
awk ok x?
hoho, mek da tgk hp bru i..
eh buatlaa link blog i, sbb mek salu tgk blog awk, nnt ngah suh klik blog ngah dri blog awk aja..

QueRiz said...

sebab yan kat sini tak tahu nak mengadu kat siapa yang yan rindu kat korang...T_T

nasiayam said...

sian yan~tp,dr citer2 ko pasl adik-beradik ko tu dah menunjukkan ko ngah mengadu kerinduan ko thadap diorg..walaupon,ku x memahami perasaan rindu ko thadap diorg,tp aku melihat ko dpan mate aku..^^.org kata,kalo kita xdpt ape yg kita nak,sygi apa yg kita ada.smntr hurriyyah still bersama,aku nak dpt yg terbaik dr diri n korang sume..kalo ko rindukan suasana rmah ko kat msia,aku rindu kat korang sume bile blik msia.sbb aku xpenah rasa ada `adik beradik` rmai.huhuhu.even aku ada 2 org abg,aku ada 5 org akk n adik ppuan kat cni.n aku bersyukur sgt2 jadik sebahagian dr hdup korang.thanks sbb trima aku dlm hdup korang sume,hurriyyat~~[^o^]

narnil said...

aigoo..sila laa bertahan...
ngah tahu awk bole bertahan coz u used to it kan?
nk dapat manisnye hasil suatu perkara, kene laa rasa pahitnya mehnah :)
May Allah assist u throughout ur life :)
owes pray de best for u dear :)

zura said...

whoaa kalo aku jadi yan mesti aku terharu ngan ape yg ain ckp tuh. heheh

QueRiz said...

to ain : speechless T_T

to narnil : tak terkata T_T

to zura : betul2~