Tuesday, April 19, 2011

Duit

Tak perlu promote kat saya.
Saya tak berminat untuk buat duit...
Walaupun jumlah yang lumayan dan waktu yang singkat.
Saya tak berminat dengan duit...

kecuali duit ATOK....
hahaha!

Nak duit kena cari la beb!!
Cari cara yang halal.
Rezeki Allah atas bumi ni luas.
Apa nak susah-susah fikir?








errrr..kalo minta kat Atok tu kira cara halal juga la kan? weeeee~

4 comments:

Zura said...

yan, same la!! kita pun sukaaaaa sangat ngan duit atok AHAHHAHAH

Mrs.Urwah said...

duit atok lebih mudah dari cucuk ATM...mudah, cepat..dan jumlahnya buat mata bersinar-sinar...muahaha~

ummu yusuf said...

eii sian atok :( *geleng2 kepale*

Mrs.Urwah said...

hahaha. ke mana lagi tumpahnya duit atok kalau tak ke cucu yang masih single mingle ni. hahaha

yang dah kawen, korang dapat nafkah kan??? mane boleh minta2 duit atok dah. :P