Wednesday, April 20, 2011

Putaran Kehidupan



Ujian kita berbeza.
Tapi doa kita tetap sama.
Moga kita bersabar dan tabah mengharunginya...


p/s: Mek!!! Yan mimpi gi Turki ngan awak kot malam tadi. Awak ada mimpi apa-apa yang pelik tak? hahaha.

7 comments:

ummu yusuf said...

yan tuka la setting comment awk ni.. susah la.. buat yg pop up punye tu..
mode:tak.sabar.nak.pergi:)
p.s:: sssshhhhhhh~~ ;P

Mrs.Urwah said...

aiks? yan buat pop-out la ngah..nape awk x boleh plak??


heh. jangan lupa doa yan tuh! haha. Tang doa yan awk kena doa sungguh2 sikit. kueng2~

ummu yusuf said...

cehh..saba je la aku..
insyaAllah.. ngah buatlaa nnti... wehh ko kene buat jugakkk.. jgn nk hrapkan den yo tonggeng2 doakan utk ekau.. ekekekke

Anonymous said...

Semoga ujian tersebut mematangkan kita. Selalulah renung dan perhatikan insan-insan disekeliling kita, jangan kita tenggelam dalam dunia sendiri..

mekcomel said...

x abeh2 lg ke cita2 nk g turki tu..
g kedai beli ayam turki wat bbq je lah..hahaha

mekcomel said...

semoga Allah tabahkan hati kita dan beri sedikit lagi kesabaran walaupun sabar yg tinggal dah tinggal 10%..

Mrs.Urwah said...

haha. Turki masih dalam hati beb! Satu hari nanti, kena pergi sana juga. [kalau tak nanti asyik meracau dalam tidur je~] :P


Sabar dan bersyukur. sebab bersyukur lebih besar dari bersabar. ^_^