Wednesday, March 21, 2012

Seronok kak?

Kawan-kawan yang bujang selalu tanya... (meminta tips barangkali. kui3)

Seronok tak dah kahwin??

Saya tersengeh...

Eleehh.. Mesti lah seronok kan? Sebab awak dah kahwin.

Senyum lagi.

Seronok! Tapi waktu jadi bujang dulu pun seronok juga~ 

Eh? Maksud awak?

Waktu bujang tu seronok dia lain, lepas dah kahwin ni lain pula seronoknya. Pendek kata, apa pun status kita...kita ENJOY!!~ ^_^

Kena la enjoy & happy macam Encik Yusuf ni!!~ 


Siapa kata kahwin tu seronok?? Ni dah kena duk jauh-jauh ni..tak seronok pun~~~ *sob.sob.sob* T.T

Pada saya, bukanlah di atas status seseorang, keseronokan hidup itu diukur, tapi atas diri kita mencorakkannya. 

Bujang ke, dah kahwin ke, janda, duda, terlajak trang tang tang, andartu...walau siapa pun anda...kalau hidup untuk mencari Redha Allah, mestilah SERONOK!!!

Nota kaki
: Alhamdulillah, walaupun terpisah jauh...tetap merasai keseronokan itu dengan cara kami tersendiri. ^^

No comments: