Sunday, May 29, 2011

Anugerah Ilahi

Dalylah dan daddy...[kredit untuk along yang upload gambar ni kat FB]

Anak-anak adalah anugerah Ilahi...
Semoga anugerah ini menjadikan kita hamba yang sentiasa bersyukurlah. ^_^
dan semakin mendekatkan kita dengan Sang Pencipta.

..maka nikmat Tuhanmu yang manakah kamu dustakan?? - Ar-Rahman


Ada ke wanteh kata dagu saya macam dagu kak mah??
Tak sama langsung la wanteh~!!!
Dagu saya asli tau.
kihkihkih
=P

nota kaki : 
Tiba-tiba terasa tak sabar nak ada anak sendiri boleh?~ ha.ha.ha.

6 comments:

a zu ra said...

pipi dia aaaaaaaa!!!
berapa umur dalylah ni mamayan? hehe

queriz said...

sudah 4 bulan...macam ada rambutan dalam pipi dia kan?? haha. gerem banget~~~

a zu ra said...

apa ni baru 4 bulan korang dah bagi makan rambutan! hahahah

ish nanti blk tlg hiriskan sikit pipi dia tu yer? nak buat kenangan. haa gerun tak? :P

queriz said...

psycho kot~~~


nanti habis umi dia mengamok camne?~.. haha

ummu dalyla said...

subhanAllah~ masyaAllah~ comelnye anak saya ^_^

queriz said...

masyaAllah..memang sangat comel..sampai rasa nak gigit2 je.. haha